BOGHOLDER / ØKONOMIASSISTENT

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Til økonomiafdelingen hos AVK GUMMI A/S søger vi en bogholder/økonomiassistent med lyst til nye udfordringer. Vi tilbyder et spændende job i en produktionsvirksomhed i vækst. 

Jobprofil

Som vores nye medarbejder i økonomi bliver du en del af en afdeling med engagerede og dygtige kolleger, der alle trives med at gøre en forskel og være en del af et team, der hjælper hinanden. Afdelingen beskæftiger 4 personer.

 

Opgaverne i økonomifunktionen er bl.a.:

  • Kreditorbogholderi a-z
  • Kundefakturering- og kreditering inkl. pristjek
  • Rejseafregninger i zExpense
  • Anlægskartotek og opfølgning på investeringsprojekter
  • Afstemning af konsignationslager
  • Månedsafslutningsopgaver
  • Materiale til revisionen
  • Reception og telefonpasning

Derudover løses der i afdelingen debitor- og finansbogholderi, moms, løn, produktionsopfølgning og månedsrapportering. Afløsning eller hjælp i spidsbelastningsperioder for nogle af områderne kan forekomme alt efter kvalifikationer.


Din profil

Du er en erfaren bogholder, der har været beskæftiget med almindelige regnskabsmæssige opgaver i en virksomhed med import og eksport. Som person arbejder du serviceminded, detaljeorienteret og struktureret, tager ejerskab over dine opgaver og kender vigtigheden af at overholde deadlines.
Du er vant til at arbejde med Microsoft Office-pakken, og kendskab til Navision vil være en fordel.
Du er udadvendt, imødekommende og har kendskab til engelsk og gerne tysk.

 

Vi tilbyder

Et spændende job i en velkonsolideret virksomhed med høj moral og engagerede medarbejdere med forskellige baggrunde, da alle funktioner håndteres inhouse. 
Et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og en fin kantineordning.
Arbejdstid 37 timer/uge, eller efter nærmere aftale. Løn efter kvalifikationer.

Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte økonomichef Henning B. Pedersen på tlf. 8695 1311.

Ansøgning vedlagt relevante bilag sendes pr. e-mail til  hr@avkgummi.dk mrk. ”Bogholder/økonomiassistent”. 
Kandidater evalueres løbende.

 

 

Traditionsrig virksomhed med stærke faglige værdier

AVK GUMMI fremstiller kundespecifikke gummiløsninger til kontakt med drikkevand, fødevarer, healthcare og en række tekniske områder. Som leverandør til mange multinationale industrivirksomheder er vores fokus internationalt. Vi beskæftiger i dag ca. 200 medarbejdere i en moderne fabrik på 18.000 m2 i Låsby, og har desuden datterselskaber i Kina, Holland og USA. Virksomheden er en del af den familieejede AVK-koncern med hovedsæde i Galten. Vi tilbyder dig et spændende og udfordrende job i en virksomhed, hvor vi vægter troværdighed, innovation og kvalitet højt – og ligeledes er stolte af vores traditioner.

Certificeringer: IATF 16949 - ISO 9001 - ISO 45001 - ISO 14001 - 3-A Sanitary Standards – Registreret hos Fødevarestyrelsen jf. EF1935/2004.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skanderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

AVK GUMMI A/S, Mosegårdsvej, 8670 Låsby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5958327

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet