Financial controller

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af en virksomhed, der er markedsledende som professionel underleverandør af kundetilpassede tyndpladeemner til store danske og tyske produktionsvirksomheder?

Danpres er en virksomhed under rivende udvikling, og søger derfor en ambitiøs, initiativrig og faglig dygtig Financial Controller. I fællesskab med vores CFO skal du være med til at flytte processer og arbejdsgange til et nyt niveau, som forbedrer både effektiviteten og informationsniveauet i virksomheden.

Du får en spændende og varieret hverdag, hvor du i samarbejde med CFO og vores økonomiassistent bl.a. skal være med til at løse følgende opgaver:

  • Udarbejdelse af måneds-, årsrapporter samt momsregnskaber m.m.
  • Udarbejdelse af budgetter, herunder likviditetsbudgetter
  • Afstemninger og levering af nøgletal til ugemøder og månedsregnskab
  • Levering af nøgletal og analyser til ledergruppen
  • Udvikling og vedligeholdelse af rapporter og rapporteringsværktøjer
  • Implementering og udbredelse af RPA hos Danpres.

Hos Danpres A/S får du:

  • Store indflydelsesmuligheder i det daglige som aktiv medspiller i afdelingen
  • Et stort medansvar for planlægning og tilrettelæggelse af opgaver og deadlines
  • Stor kontaktflade i virksomheden, både på kontoret og produktionen.

Uddannelse og erfaring

  • Gerne Cand.merc.aud., HD-R eller lignende uddannelse. Solid erfaring fra lignende stilling vægtes højere end uddannelse.

Personlige kompetencer

  • Engageret og positiv medarbejder, som trives med et højt arbejdstempo
  • Struktureret medarbejder, som trives med at have mange arbejdsopgaver samtidig
  • Flair for IT og analyse samt stærk i Excel
  • Erfaring med Navision vil være en fordel

Sprog

  • Dansk og engelsk. Tysk vil være en fordel, men ikke et krav.

Danpres A/S tilbyder dig:

Vi er ca. 95 medarbejdere, der værner om et godt arbejdsmiljø, hvor trivsel og arbejdsglæde er i højsædet. Vi er en del, der har været her i mange år, men her er også mange nye ansigter og vikarer, så vi har en god dynamik. Her er ingen for fine til at give en hjælpende hånd.

Der lyder en positiv respons fra vores medarbejdere. De er glade for arbejdsmiljøet og de mange kompetencer, de udvikler her hos Danpres, hvor vi blandt andet tilbyder:

  • Et introduktionsforløb i tæt samarbejde med CFO og øvrige kollegaer
  • Klare succesmål og opfølgning på din trivsel og performance
  • En virksomhed i vækst med konstant nye udfordringer, hvor nøgleord for vores værdier er troværdighed, respekt, kvalitet og kunden i centrum
  • Gage efter kvalifikationer
  • Personaleforening med årlige arrangementer
  • Frugt- og madordning

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skanderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

DANPRES A/S, Mosegårdsvej, 8670 Låsby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5916619

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet